2023-cü il ərzində İcbari Tibbi Sığorta üzrə Dövlət Agentliyinə (Agentlik) ümumilikdə 11 771 vətəndaş müraciəti daxil olub.
Qurumdan Fins.az-a verilən məlumata görə, 4667 müraciət vətəndaşlar tərəfindən birbaşa olaraq Agentliyə edilib. Müvafiq dövlət qurumlarından baxılması üçün Agentliyə yönləndirilən vətəndaş müraciətlərinin sayı isə 7104 təşkil edib. Müraciətlər əsasən Bakı, Sumqayıt, Gəncə, Lənkəran şəhərləri, Abşeron, Bərdə, Sabirabad və Cəlilabad rayonlarının sakinlərindən daxil olub.
Daxil olan müraciətlərin 5556-sı müayinə və müalicə, 3186-sı əlillik məsələləri, 1466-sı işə qəbul və əmək münasibətləri, 640-ı dərman vasitələri və tibbi sərflə təminat, 923-ü isə digər məsələlərlə bağlı mövzuları əhatə edib. Bütün müraciətlərə qanunvericiliklə müəyyən edilmiş qaydada və müddətdə baxılıb.
Habelə, Agentliyin sosial şəbəkələrdəki səhifələrinə ötən il ərzində 7961 sorğu daxil olub. Sosial şəbəkələrdəki vətəndaşları ən çox maraqlandıran mövzular icbari tibbi sığorta çərçivəsində təminata alınan yeni tibbi xidmətlər (orqan transplantasiyası, ürək əməliyyatları və s.), göndərişlərin verilməsi qaydası, Xidmətlər Zərfi çərçivəsində tibbi xidmətlərdən istifadə qaydaları, tibb işçilərinin əməkhaqlarının artırılması və s. mövzularla bağlı olub.
Qeyd edək ki, vətəndaşlar Agentliyin rəsmi internet səhifəsi üzərindən (//its.gov.az) də quruma elektron qaydada müraciət edə bilirlər. Ötən il ərzində Agentliyin saytı vasitəsilə 9880 müraciət daxil olub.
Bundan başqa, qeyd edilən müddət ərzində Agentliyin rəhbərliyi və vəzifəli şəxsləri tərəfindən 2709 vətəndaş qəbul edilib. Onlardan 444 nəfər Sumqayıt, Mingəçevir, Gəncə, Lənkəran, Şirvan, Şəki şəhərləri, Xaçmaz, Şabran, Siyəzən, Yevlax, Ağdaş, Qubadlı, Beyləqan, Füzuli, Xocavənd, Qəbələ, Oğuz, İsmayıllı, Samux, Kəlbəcər, Qax, Qazax, Tovuz, Ağstafa, Sabirabad, İmişli, Saatlı, Hacıqabul, Lerik, Astara, Quba və Qusar rayon sakinləri olaraq Agentliyin İdarə Heyətinin sədri tərəfindən səyyar qaydada qəbul edilib. Qəbula gələn vətəndaşlar əsasən dərman təminatı, tibbi sərfin qarşılanması, əlillik dərəcəsinin təyin edilməsi, müayinə-müalicə, cərrahi əməliyyatlar, işlə təminat, göndərişlərin verilməsi və s. məsələlərlə bağlı müraciət ediblər. Vətəndaşların müraciətləri qanunvericiliyin tələblərinə uyğun şəkildə cavablandırılıb və onların həlli istiqamətində zəruri tapşırıqlar verilib.
Məlumat üçün bildirək ki, səyyar qəbullar Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevin tapşırığına əsasən “Mərkəzi icra hakimiyyəti orqanlarının və digər idarəetmə qurumlarının rəhbərləri tərəfindən şəhər və rayonlarda keçiriləcək vətəndaşların qəbulu cədvəli”nə uyğun olaraq təşkil edilib.